Ποιοι μας πολεμούν;
Με ποιο τρόπο;
Πότε ξεκίνησε;
Τι προσπαθούν να πετύχουν;
Λένε πως αν γνωρίζεις την αληθινή ιστορία (και λέμε αληθινή,διότι στις μέρες μας διαστρεβλώνεται) μπορείς και προβλέπεις το μέλλον, κι έτσι ίσως να καταφέρεις να αποφύγεις να επαναλάβεις λάθη του παρελθόντος, μιας και η ζωή κύκλους κάνει.
Εάν μελετούμε την Πάλαια και Καινή Διαθήκη αναγιγνώσκουμε την αλήθεια όντας ως τέλειο παράδειγμα και έχοντας το ως εφόδιο.
Την Ελλάδα όπως γνωρίζουμε όλοι δεν έπαψαν να τη πολιορκούν εδώ και χιλιετίες οι γείτονες και όχι μόνο χώρες κατακτώντας εδαφικά ζητώντας υποταγή και έλεγχο. Μιας και ο ελληνικός πολιτισμός ανέκαθεν εκπέμπεται ένα φώς προόδου στη νόηση, στις τέχνες, στις επιστήμες στην αρχιτεκτονική, στη μουσική ακόμη και στην ανύψωση ηθικού μέσο διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Ενώ θα μπορούσαν να υιοθετήσουν και επωμιστούν το ελληνικό πολιτισμό και το θειο πνεύμα που είναι η πηγή κάθε επιτεύγματος, επέλεξαν το φθόνο, την απώλεια και τη καταστροφή. Όπως είχε αναφέρει ένα ανέκδοτο ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος για την ”κατσίκα του γείτονα”, όπου ήταν ένας προκομμένος άνθρωπος πιστός με όλα τα αγαθά, όμορφο σπίτι, ένα κάλο αυτοκίνητο ακόμη και μια κατσίκα ώστε να έχει κάθε πρωί φρέσκο γάλα. Οι γείτονες του γι’ αυτό τον ζήλευαν. Έτσι άλλος ζήτησε από το θεό να έχει και αυτός ένα ωραίο σπίτι, άλλος ένα αυτοκίνητο ενώ ένας γείτονας φθονερός ζήτησε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
Σήμερα βιώνουμε έναν άλλο πόλεμο μιας άλλης μορφής πολυποίκιλης που θυμίζει εμπαιγμό. Έναν εμπαιγμέ ηθικό, πνευματικό, ψυχολογικό όπου συμφώνα με την άγνοια ή ημιμάθεια και την αδιαφορία που μας διακατέχει να βρεθούμε καθηλωμένη και πιστάγκωνα δεμένη στα βδελυρά σχεδία τους.
Δείτε το βίντεο ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ! (βίντεο)
https://shmantikanea.blogspot.gr/2016/01/blog-post_563.html
Βλέπουμε πως δεν είναι απαραίτητο για να πολιορκήσεις μια χωρά να κάνεις στρατιωτική έφοδο με μαχαίρι και όπλα, σήμερα υπάρχουν αλλά οπλικά μέσα, η οικονομία, τα ΜΜΕ κ.α. που λειτουργούν κατά κόρον για αντιπερισπασμό και σύγχυση που όλοι θαρρούν πως είναι το σημαντικότερο πρόβλημα ενώ ο πραγματικός και ουσιαστικότερος πόλεμος γίνεται στη παιδεία και γενικότερα στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών όπου είναι το τελευταίο οχυρό ενός λάου ώστε να διαιωνίσει την διαφορετικότητα του πολιτισμού του. Χρειάζεται 15 με 20 χρόνια (δηλαδή τη σχολική περίοδο) υπονόμευσης-εκπαίδευσες ώστε να διαμορφώσεις έναν άνθρωπο κατά το τρόπο που επιθυμεί ο εκπαιδευτικός φορέας.
Δείτε το βίντεο Ημερίδα “ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ”
http://aktines.blogspot.gr/search/label/%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%A6%CE%A9%CE%9D%CE%9F%20%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%99%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3
Σκοπός τους είναι να πλήξουν τη γλωσσά, τη θρησκεία, την ιστορία, τα ήθη και έθιμα μας.
Για όσους δε γνωρίζουν το σχολικό μάθημα της γλώσσας νοθεύεται με συνταγές μαγειρικής, χυδαία σχόλια, αντεθνικά μηνύματα κ.α.
Δείτε το βίντεο ”Η προπαγάνδα αρχίζει από την 1η Δημοτικού”
http://www.tastv.gr/article/i-propaganda-xekina-apo-tin-proti-dimotikoy-binteo
Στόχο έχουν και την κατάργηση τη πρώτης ανθρώπινης αλλά και Θεόσδοτης γλώσσας των αρχαίων ελληνικών από τα σχολεία και παράλληλα την ένταξη της Αγγλικής και Γερμανικής γλώσσας από την 1η δημοτικού. Η επιστήμη έχει αποφανθεί πως η αρχαία ελληνική γλωσσά βοήθα στην αναπαραγωγή εγκεφαλικών κύτταρων, θεραπεύει τη δυσλεξία, χρησιμοποιείται στη πληροφορική κ.α.
Εκείνο που όμως επιδιώκουν περισσότερο είναι να αλλοιώσουν ή και να εξαλείψουν πάση θυσία το υπέρ-όπλο μας, την πιστή μας στην ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία. Γνωρίζοντας πως από αυτή αντλούμε δύναμη και διατηρούμαστε ως έθνος και αναλλοίωτο πολιτισμό 7000 χρόνια τώρα. Ανταυτού βάλετε και το μάθημα τον θρησκευτικών και συγκεκριμένα η ορθόδοξη πίστη.
Δείτε το βίντεο
Ρεράκης Ηρακλής, Εισήγηση σε εκδήλωση για τα Θρησκευτικά, Λάρισα
http://aktines.blogspot.gr/2016/11/12112016_28.html
Μεταξύ άλλων εντείνεται τα τελευταία χρόνια και η παράνομη εισβολή στη χώρα μας από λαθρομετανάστες από ισλαμικές χώρες με τη πρόφαση φυγής του πολέμου, και από χώρες που δεν έχουν πόλεμο όπως Μαρόκο, Λιβύη, Αλγερία, Σαουδική Αραβία κ.α.
Δείτε το βίντεο Απόσπασμα από την εκπομπή “Γράμματα Σπουδάματα” του Ραδιοφωνικού σταθμού της Πειραϊκής Εκκλησίας Ο Λυκούργος Μαρκούδης για την λαθρομετανάστευση
http://aktines.blogspot.gr/2016/03/blog-post_21.html
Αυτή ήταν μια τακτική και του μεγάλου Αλεξάνδρου όπου παρότρυνε τους στρατηγούς του να συνδέονται ακόμη και αισθηματικά με γυναίκες από τις χώρες όπου κατακτούσε ώστε να εξαπλωθεί ο Μακεδονικός πολιτισμός. Κάτι ανάλογο προσπαθούν να επιτύχουν σήμερα ακόμη και με τα διάφορα σήριαλ πάνω από 20 στον αριθμό μέσα σε 15 χρόνια ώστε να επέλθει αυτή η ανάμειξη αβίαστα.
Και τέλος πλήττεται και διαστρεβλώνεται η ιστορία, δηλαδή τα ιστορικά βιβλία και όποιος δε γνωρίζει την ιστορία του τόπου του μοιάζει με ένα ορφανό που δεν έχει ταυτότητα, δεν έχει πρότυπα, δεν έχει κατοικία, δεν έχει νοιώσει την οικογενειακή στοργή και θα την αναζήτηση να τη βρει αλλού σε ένα άλλο λαό, σε μια άλλη θρησκεία. Οι περισσότεροι από εμάς σήμερα λέμε πως θέλουμε να προστατέψουμε τις μειονότητες (ομοφυλόφιλους, μετανάστες κτλ.) που ο αριθμός τους αυξάνει ραγδαία δίνοντας τους νομικά δικαιώματα και τείνουμε να γίνουμε εμείς μειονότητα. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά στην Ελλάδα στις άλλες χώρες διδάσκονται μια άλλη ιστορία εθνικής υπερηφάνειας και συνάμα αδικίας από πλευρά μας σε πολιτικοοικονομικό και θρησκευτικό επίπεδο φανατίζοντας τους και φέρνοντας στο μεταξύ μας σε ρίξει.
Δείτε τα άρθρα
Τι διδάσκουν στα σχολεία των γειτόνων – Απίστευτες διαστρεβλώσεις της Ελληνικής Ιστορίας…
Τι διδάσκουν στα σχολεία των γειτόνων – Απίστευτες διαστρεβλώσεις της Ελληνικής Ιστορίας…
Τί διδάσκονται τὰ Ἀλβανόπουλα