Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, που πήρε την «13η σύνταξη», είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή το 2015, κάνοντας τότε λόγο για «οπισθοδρομικό έθιμο»

 

Με το Άγιο Φως τα έβαλε ξανά ο βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης Μπαλαούρας ο οποίος κληθείς να σχολιάσει την ανακοίνωση της Ένωσης Αθέων κατά της μεταφοράς του στην Ελλάδα έκανε λόγο για ένα κατάλοιπο της παγανιστικής περιόδου λέγοντας ότι είναι απαράδεκτο να το ενισχύουμε.

 

«Είναι απαράδεκτο το ότι ενισχύουμε ένα κατάλοιπο της παγανιστικής περιόδου και το ενισχύουμε με το κράτος, όπου το κράτος πρέπει να είναι ανεξίθρησκο» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαλαούρας θέτοντας και την παράμετρο του κόστους, όπως είχε κάνει με ερώτησή του τον Μάιο του 2015 όταν μαζί με άλλους βουλευτές είχε κάνει λόγο για «οπισθοδρομικό έθιμο».

 

Στην ερώτηση μάλιστα του δημοσιογράφου αν έχει την ίδια άποψη μετά την απάντηση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας το 2015 που σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ είχε πει ότι το κόστος το καλύπτουν ιδιώτες, ο κ. Μπαλαούρας απαντά: Πάντα την έχω, έκανα την ερώτηση και δεν ξέρω τι θα γίνει.

 

πηγή: www.protothema.gr

«Παιχνίδια» με το Άγιο Φως επιχειρούνται από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Λίγες ημέρες πριν από το Πάσχα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης Μπαλαούρας επιμένει ότι η μεταφορά του είναι κατάλοιπο της παγανιστικής περιόδου. Ο ίδιος είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή το 2015, κάνοντας τότε λόγο για «οπισθοδρομικό έθιμο».

«Δυστυχώς, κάποιοι, λίγο πριν από τις άγιες ημέρες του Πάσχα, επιχειρούν να αποκτήσουν υπόσταση και να κάνουν καριέρα, υβρίζοντας χυδαία την πίστη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων» σχολίασε, μιλώντας στο protothema.gr, ο εκπρόσωπος Τύπου του Αρχιεπισκόπου, Χάρης Κονιδάρης.

«Γιατί ο κ. Μπαλαούρας δεν απευθύνει την ερώτησή του προς τον πρόεδρο του κόμματός του και πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος πρόσφατα επισκέφθηκε τον Πανάγιο Τάφο;» επισημαίνει ο κ. Κονιδάρης.

Σε ό,τι αφορά στην ανακοίνωση της Ένωσης Αθέων, ο κ. Κονιδάρης σχολιάζει: «Πρόκειται για ένα θλιβερό παραλήρημα ανθελληνικής και αντιχριστιανικής ρητορείας. Για λόγο σκοταδιστικό και βαθύτατα λαϊκίστικο, που εκφέρεται με το προσωπείο του δήθεν προοδευτισμού. Δυστυχώς, κάποιοι, λίγο πριν από τις άγιες ημέρες του Πάσχα, επιχειρούν να αποκτήσουν υπόσταση και να κάνουν καριέρα, υβρίζοντας χυδαία την πίστη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων. Εις μάτην όμως».

Διαβάστε εδώ:  Ιταμή πρόκληση από τον Μπαλαούρα για το Αγιο Φως (ΒΙΝΤΕΟ)

 

Ο βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ, Μάκης Μπαλαούρας, κληθείς να σχολιάσει την ανακοίνωση της Ένωσης Αθέων κατά της μεταφοράς του Αγίου Φωτός στην Ελλάδα, έκανε λόγο για ένα κατάλοιπο της παγανιστικής περιόδου, λέγοντας ότι είναι απαράδεκτο να το ενισχύουμε.

«Είναι απαράδεκτο το ότι ενισχύουμε ένα κατάλοιπο της παγανιστικής περιόδου και το ενισχύουμε με το κράτος, όπου το κράτος πρέπει να είναι ανεξίθρησκο» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαλαούρας θέτοντας και την παράμετρο του κόστους, όπως είχε κάνει με ερώτησή του τον Μάιο του 2015, όταν, μαζί με άλλους βουλευτές, είχε κάνει λόγο για «οπισθοδρομικό έθιμο».

Στην ερώτηση μάλιστα του δημοσιογράφου αν έχει την ίδια άποψη μετά την απάντηση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας το 2015 που, σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, είχε πει ότι το κόστος το καλύπτουν ιδιώτες, ο κ. Μπαλαούρας απάντησε: «Πάντα την έχω, έκανα την ερώτηση και δεν ξέρω τι θα γίνει».

Μητροπολίτης Πατρών απαντά στον Μπαλαούρα: «Αυτοεγκλωβισμένοι στη πώρωση και αρρωστημένη ιδεολογία»

Απάντηση με αποδέκτη τον Γεράσιμο Μπαλαούρα που προκάλεσε με τις δηλώσεις του για το Αγιο Φως, έδωσε ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος.

Μέσω ανάρτησης στο διαδίκτυο ο Σεβασμιώτατος τονίζει την «πώρωση του νοός και της καρδίας τους» και κάνει λόγο για «αρρωστημένη ιδεολογία».

Δείτε αναλυτικά τι αναφέρει:

Κάθε φορά που πρόκειται να εορτάσωμε μια μεγάλη εορτή της Ορθοδόξου και αγίας μας πίστεως, οι άθεοι νόες κατά τρόπον που προδίδει το αβυσαλέο μίσος τους εναντίον της αγίας μας Εκκλησίας, ευρίσκουν τρόπους να περιφρονήσουν τα ιερά και όσια της πίστεως και να υβρίσουν τα άγια της Ορθοδοξίας (βλέπε πρόσφατες δηλώσεις για το Άγιο Φως).

Βεβαίως δεν είναι δυνατόν να συμβή διαφορετικά, αφού κυρίως κατ’ αυτάς τας ημέρας, δηλαδή, κατά τας μεγάλας και κοσμοσωτηρίους εορτάς, ο διάβολος αφρίζει και τρίζει τους οδόντας «μη φέρων καθοράν του Σταυρού την δύναμιν και της Αναστάσεως τον θρίαμβον και την δόξαν».

Μέσω λοιπόν των υιών του και φερεφώνων του, προσπαθεί να πλήξη την πίστη, η οποία είναι, χάριτι Θεού, βαθειά ριζωμένη στις καρδιές των ανθρώπων και εκφράζεται κατά τρόπον συγκλονιστικό με παλλαική συμμετοχή στις ιερές Ακολουθίες της αγίας μας Εκκλησίας.

Όσο όμως και αν προσπαθούν οι άθεες και αντίθεες δυνάμεις, να συκοφαντήσουν το Φως της Αναστάσεως και να επηρεάσουν με τα ανούσια, ανέρειστα και εκτός τόπου και χρόνου λεγόμενά τους τις καρδιές των ανθρώπων, δεν επιτυγχάνουν τίποτε παραπάνω, απ’ ο,τι επέτυχαν και όσοι ηθέλησαν να σφραγίσουν τον Πανάγιο του Κυρίου μας Τάφο και να συκοφαντήσουν την Ανάστασή Του χρησιμοποιώντας το ψεύδος και την απάτη.

Αυτοί εξέλιπον, ο Αναστάς όμως Κύριος, ως Θεός αληθινός, «χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας».

Λυπούμεθα για τον σκοτασμό της διανοίας τους, για τους τρόπους που μετέρχονται, προκειμένου να εμμέσουν το δηλητήριο της καρδίας τους και θλιβόμεθα, διότι θα κληρονομήσουν το σκότος το αιώνιο, «το ητοιμασμένον τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού».

Οι δύστυχοι, δεν έχουν κατανοήσει, ότι «τα αρχαία παρήλθεν, ιδού γέγονε τα πάντα καινά». Δεν έχουν αντιληφθή, ότι η αθεία τους είναι θεωρητική και όχι ουσιαστική, αφού δεν δύνανται επ’ ουδενί τρόπω να κανταπνίξουν την φωνή της ψυχής, η οποία ως θεοειδής, τους ελέγχει και επαναστατεί, επιθυμούσα την πνευματική της ελευθερία. Αυτοεγκλωβισμένοι στη πώρωση του νοός και της καρδίας τους, υποφέρουν απομονωμένοι στο πυρ της προσωπικής τους κολάσεως, ένεκα εμμονών και αγκυλώσεων, τις οποίες τροφοτεί η αρρωστημένη ιδεολογία τους.

Και όμως υπάρχει η σωτηρία και η λύτρωση και γι’ αυτούς!

«Ιδού νυν καιρός ευπρόσδεκτος, ιδού νυν ημέρα σωτηρίας». Μπορούν εάν θελήσουν, να λυτρωθούν από τα φοβερά εσωτερικά δεινά και τα «κόμπλεξ», που κατακαίνε τα σωθικά τους, αρκεί να πούν μαζί με τον φοβερό ληστή το, «μνήσθητί μου Κύριε».

Όσα είπαμε παραπάνω, δεν προέρχονται από άλλη διάθεση, παρά είναι διαπιστώσεις και αλήθειες, οι οποίες έχουν τη ρίζα τους στην δική τους συμπεριφορά.

Ως άνθρωποι που εμφορούμεθα από την αγάπη προς όλους και έχομε τον πόθο της σωτηρίας όλων των αδελφών μας, με πόνο ψυχής διερωτώμεθα. Θα προφθάσουν άρα γε, να πούν το «μνήσθητί μου», ώστε να σωθούν, παρά τα όσα, με λόγια και έργα, πράττουν έναντι του παντοδυνάμου Θεού και εις βάρος των συνανθρώπων τους η θα έχουν το φρικτό τέλος του Ιούδα, ο οποίος έμεινε στην παγκόσμια ιστορία, ως αγνώμων και προδότης του Ευεργέτου και απολαμβάνει της αιωνίου κολάσεως, την οποία ο ίδιος επέλεξε και κατά τρόπον «αριστοτεχνικόν», ητοίμασε για τον εαυτό του.

Τους ευχόμαστε τον φωτισμό της εσκοτισμένης διανοίας τους και προσευχόμεθα για την σωτηρία τους από τα βάθη της ψυχής μας, επαναλαμβάνοντας τους λόγους του Κυρίου μας επί του Σταυρού: «Πάτερ άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι οι άνομοι τι αδίκως (λέγουσι) και πράττουσι» .