Mπορεί να είναι υγιής μια ομόφυλη οικογένεια;

Του π. Αθανασίου Τύμπα, Θεολόγου-Μουσικού

«Πενήντα χρόνια πριν ήταν αδιανόητος ο όρος ομόφυλη οικογένεια. Όλοι οι υγιείς πολιτισμοί στα βάθη των αιώνων ορίζουν ως οικογένεια την ένωση του άνδρα και της γυναίκας με σκοπό την διαιώνιση του ανθρωπίνου γένους. Ο Ρωμαίος νομοδιδάσκαλος Ερένιος Μοδεστίνος, συνδυάζοντας το Ρωμαϊκό Δίκαιο με την χριστιανική διδασκαλία, δίνει τον ομορφότερο ορισμό του γάμου: «Γάμος εστί ανδρός και γυναικός συνάφεια και συγκλήρωσις του βίου παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία».

Όμως η αποδοχή των παθών του ανθρώπου και η θεοποίηση του Ορθολογισμού από τον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό καταφέρνουν σήμερα το αφύσικο να μας το «πασσάρουν» ως φυσιολογικό.  Ό,τι είναι ευρωπαϊκό είναι «πρόοδος», ενώ ό,τι προέρχεται από τις Ελληνορθόδοξες παραδόσεις μας είναι οπισθοδρομικό.

 

Όχι μόνο όμως η χριστιανική ηθική αλλά και η απλή λογική μας λέγει πως εάν κάποτε οι περισσότεροι άνθρωποι «παντρεύονται» ανθρώπους του ιδίου φύλου τότε λόγω της έλλειψης απογόνων το ανθρώπινο γένος θα εξαλειφθεί από προσώπου γης. Κάποιος εδώ θα επικαλεστεί την πρόοδο της επιστήμης και την τεχνητή γονιμοποίηση. Ας μην παραβλέπουμε όμως ότι λόγω των αφύσικων τρόπων αναπαραγωγής έχουν αναπτυχθεί πολλές ψυχασθένειες ενώ λόγω των ορμονοθεραπειών που τις συνοδεύουν δημιουργούνται πολλές καρκινογενέσεις.

Στην περίπτωση των ομόφυλων ζευγαριών τα μεγάλα θύματα είναι τα παιδιά που υιοθετούν. Πώς θα αποχτήσει ψυχική ισορροπία ένα παιδί που μεγαλώνει με δυο άνδρες ή δύο γυναίκες, πώς θα αποχτήσει υγιή ταυτότητα του φύλλου του; Στην Αμερική δημιουργήθηκαν ειδικές κλινικές που αντιμετωπίζουν τα ψυχολογικά προβλήματα των παιδιών από ομόφυλες οικογένειες. Οι στατιστικές λένε πως μέσα στις ομόφυλες οικογένειες βρίσκει πρόσφορο έδαφος και η παιδεραστία.

Ο Θεός στην  Παλαιά Διαθήκη καταστρέφει τα Σόδομα και τα Γόμορα,  διότι η αμαρτία της ομοφυλοφιλίας σκοτώνει πνευματικά τον άνθρωπο. Η Εκκλησία μας αγαπά τους ομοφυλόφιλους και όπως κάθε άνθρωπο που έχει ένα πάθος, τους καλεί σε μετάνοια, δηλαδή σε αλλαγή του τρόπου της σκέψης και της ζωής. Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος όταν δεν γίνεται δούλος και έρμαιο των παθών του.

Το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων που θα ψηφίσει το Ελληνικό Κοινοβούλιο και η νομιμοποίηση του γάμου τους που στο εγγύς μέλλον θα ψηφιστεί είναι και αντισυνταγματικά, διότι το Σύνταγμά μας στο άρθρο 21 ορίζει :«Η οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους καθώς και ο γάμος τελούν υπό την προστασία του κράτους ».

 

Ας συνέλθουμε διότι ο Θεός με τους σεισμούς, τις πλημμύρες και τα τσουνάμι που επιτρέπει μας καλεί σε μετάνοια. Το να αμαρτάνουμε είναι φυσιολογικό και ο Θεός το ανέχεται, το να θεωρούμε όμως την αμαρτία φυσιολογικό τρόπο ζωής είναι ανόητο διότι τα πάθη, όταν δεν αγωνιζόμαστε να τα ξεριζώσουμε μέσα από την καρδιά μας, φέρνουν τόσο τον πνευματικό όσο και τον σωματικό θάνατο».